Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego.
Jeżeli rzecz zakupiona w naszym sklepie ma wadę możesz jako klient złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, ewentualnie wymienimy Ci rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usuniemy.
Może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady.
W razie stwierdzenia wad Towaru należy o tym fakcie niezwłocznie powiadomić nas za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@dso.pl
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać imię i nazwisko, adres, nr zamówienia oraz opisać na czym polega wada towaru.
W razie uznania reklamacji za zasadną ponosimy koszty związane z przesyłką.
W przypadku odsyłaniu do nas towaru należy go odpowiednio opakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem w sposób odpowiadający rodzajowi towaru, z uwzględnieniem jego charakteru i właściwości.
NIE przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Adres do odsyłania towarów: F.H.U. DSO.pl s.c.; ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 5 lok. 1; 06-400 Ciechanów.
Link do pełnej treści regulaminu: TUTAJ